تلویزیون پاناسونیک mx740
2023
4K
20 وات
دسته بندی: تلویزیون

تلویزیون پاناسونیک MX740

امتیاز:
4.67/5

ویژگی های کالا

رفرش ریت :60HZ
نوع صفحه نمایش :LED
سیستم عامل :Android

سایز را انتخاب کنید

75
65
55
50
43
93.4% خریداران این محصول را توصیه کردند.
انتخاب گارانتی
  • *اینچ

    Reset options
بروزرسانی قیمت: 1 روز قبل

43,000,000 تومان

75
65
55
50
43
88 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
شناسه محصول: 42477
2023
4K
20 وات
89 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تلویزیون پاناسونیک MX740

4.67
4.67/5

93.4% خریداران این محصول را توصیه کردند.

.ویژگی های کالا

سیستم عامل : Android

نوع صفحه نمایش : LED

رفرش ریت : 60HZ

.سایز را انتخاب کنید

75
65
55
50
43

انتخاب گارانتی

43,000,000 تومان

بروزرسانی قیمت: 2 روز قبل
75
65
55
50
43

ارسال سریع کالا

مهلت بازگشت کالا

پرداخت درب منزل

تضمین اصالت کالا

معرفی کوتاه

  • سال عرضه (میلادی):2023
  • سیستم عامل:Android
  • کیفیت تصویر:4K
  • نوع صفحه نمایش:LED
  • سایز (اینچ):43-50-55-65-75

تلویزیون پاناسونیک MX740 به عنوان ارزان ترین نمایشگر 2023 معرفی شده است که برای استفاده خانگی، فیلم و سریال مناسب است. کیفیت تصویر فورکی (4k) شما را به سمت زیبایی‌های وصف ناپذیر سوق می‌دهد. پردازنده قدرتمند (4K Colour Engine) تصاویر با کیفیت پایین را پردازش می‌کند و در مرحله ی بعدی آن‌ها را ارتقا می‌دهد.

این نمایشگر بازی را در حد معمولی ارائه می‌دهد و نیاز گیمرهای حرفه ای را بر طرف نمی‌کند. طراحی تلویزیون MX740 با بدنه‌ای نسبتاً باریک به راحتی با دیوار هماهنگ می‌شود و حضور پایه های دو طرفه استحکام آن را تضمین می‌کند. این مدل از تلویزیون پاناسونیک در سایز های 55، 65 و 75 اینچ وارد بازار ایران شده است تا کاربران بدون محدودیت سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

صدا در تلویزیون پاناسونیک 740 مطلوب ارائه شده است و با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد صوتی دلنشین را به سمع شما کاربران می‌رساند تا لذت واقعی را تجربه نمایید. سیستم عامل اندروید (Android) و پشتیبانی از دستیارهای صوتی دستورات شما را در لحظه اجرا می‌کند. اگر به دنبال محصولی اقتصادی در کنار امکانات متنوع برای خرید هستید از شما دعوت می‌نماییم تا انتها ما به منظور بررسی مزایا، معایب و مشخصات فنی تلویزیون MX740 پاناسونیک همراهی نمایید.

مشخصات و خرید تلویزیون پاناسونیک mx740

طراحی شیک تلویزیون پاناسونیک MX740

کمپانی پاناسونیک در این تلویزیون از طراحی بهره Bezel-Less برده است که نشان از لبه های نمایشگر می‌باشد. حاشیه های تلویزیون پاناسونیک ام ایکس 740 از جنس فلز و به رنگ نقره ای مزین گردیده است که با بدنه مشکی رنگ ترکیب شده و دکور منزل شما را تکمیل می‌کند. تلویزیون پیش روی شما با جود ضخامت نسبتاً باریکی که دارد از طریق براکت 200×200 به راحتی به روی دیوار نصب می‌شود و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

دسترسی به پورت ها و درگاه‌های ارتباطی که در بغل قرار گرفته است آسان می‌باشد و با وجود شیارهایی که در پشت آن تعبیه شده فضای اطراف شما را مرتب و آراسته نمایش می‌دهد. تلویزیون ال ای دی پاناسونیک MX740 دارای پایه‌های دو طرفه است که بدون لرزش و به راحتی روی میز قرار می‌گیرد و از پایداری و مقاومت بالایی برخوردار است. جنس پایه ها پلاستیک و جنس بدنه از فلز تشکیل شده است.

ویژگی های ظاهری تلویزیون mx740

تصاویر شاداب با تلویزیون فورکی MX740

تلویزیون 2023 پاناسونیک با رزولوشن 2160×3840 پیکسل و صفحه نمایش ال ای دی صحنه‌های حیرت انگیز را به شما تقدیم می‌کند. همچنین عمق رنگ 10 بیت ( 8بیت + FRC ) برخوردار است که به طبیعی بودن تصاویر کمک می‌کند. این نمایشگر فناوری Local Dimming را ندارد و برای جبران روشنایی در تصاویر از فناوری Micro Dimming بهره برده است.

پردازنده هوشمند، راهکار بهبود کیفیت تصاویر

پردازنده ها به عنوان بخش اصلی نمایشگر پشت پرده مشغول به فعالیت هستند. تلویزیون Panasonic MX740 دارای پردازشگر تصویر 4K Colour Engine است. دادها را تجزیه و تحلیل می‌کند و نویز تصاویر را کاهش می دهد تا صحنه‌ها را با کیفیت بهتری ارائه دهد. همچنین با استفاده از قابلیت محبوب 4K Upscaling تصاویر را بازسازی می‌کند و رزولوشن را در محتوا افزایش می‌دهد تا صحنه ها را نزدیک به فورکی ارائه دهد و از هر طرف زیبایی ها را نظاره کنید.

پاناسونیک به منظور ارتقاء کیفیت تصاویر در نمایشگر MX740 از فناوری‌های مختلفی استفاده کرده است. فناوری‌هایی که هر کدام به صورت جداگانه به بهوبد کیفیت تصاویر کمک کرده‌اند. در ادامه و در جدول زیر فناوری‌های پیاده‌سازی شده در بخش نمایشگر و تاثیر هر کدام از آنها بیان شده است.

نام فناوری
تاثیر و مزایا بر نمایشگر تلویزیون MX740
نور پس زمینه Direct LED تلویزیون پاناسونیک به لطف بک لایت Direct LED روشنایی ایده آلی را در صفحه نمایش ارائه می‌دهد تا تصاویر درخشنده را تجربه نمایید.
پنل IPS تلویزیون پیش رو از پنل IPS بهره برده است که زوایه دید بالایی را ارئه می‌دهد تا از هر نقطه ای نظاره گر زیبایی ها باشید و باید اشاره کنیم که نسبت به پنل VA از کنتراست پایین تری برخوردار است.
تکنولوژی Hexa Chroma Drive این تکنولوژی با استفاده از رنگ های اصلی RGB موجب افزایش عمق رنگ می‌شود و به جذابیت بیشتر رنگ ها کمک می‌کند.

اندروید، تضمین سرگرمی و کارایی در MX740

سیستم عامل اندروید در تلویزیون هوشمند پاناسونیک MX740 به رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند طوری که کار کردن با نمایشگر برایتان لذت بخش باشد. همچنین Android TV با حافظه داخلی 16 گیگابایت به شما اجازه می‌دهد تا برنامه های مورد علاقه خود را نصب نمایید. سیستم عامل نسخه 11 در این نمایشگر از اینترنت اشیا (IoT) نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) کلیه وسایل هوشمند خانه خود را از طریق تلویزیون و از راه دور کنترل و مدیریت نمایید.

نام فناوری
تاثیر و مزایا
پروفایل شخصی در بخش امکانات هوشمند قابلیت پروفایل شخصی در تلویزیون هوشمند پاناسونیک 2023 این امکان را فراهم کرده است تا هر کدام صفحه شخصی خود را داشته باشند و محدودیت های لازم را روی آن اعمال نمایند.
قابلیت Chromecast کروم کست داخلی (Chromecast) در تلویزیون اندروید از طریق گوشی هوشمند به شما اجازه می‌دهد محتوای خود را با نمایشگر به اشتراک بگذارید.
ریموت کنترل تلویزیون MX740 پاناسونیک این ریموت کنترل از طریق میکروفون داخلی فرمان شما را اجرا می‌کند و بسیار خوش دست و زیبا طراحی شده که از طریق میانبرهایی که دارد دستورات شما را اجرا می‌کند.

بررسی و مشخصات سیستم صوتی MX740

صوت و تصویر در نمایشگرها دو عامل اساسی و مهم هستند که مکمل هم می‌باشند. توان صوتی 20 وات از طریق 2.0 کانال صوتی دلنشین را به شما تقدیم می‌کند. در سایزهای بزگ 75 اینچ به بالا ممکن است نیاز به تهیه ساندبار باشد که می‌توانید از دبی کوچولو آن را خریداری نمایید و از اصوات دلنشین لذت ببرید. تلویزیون MX740 پاناسونیک از فناوری های صوتی مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Audio و DTS پشتبانی می‌کند که جهت بهبود کیفیت صدای به کار رفته است.

 

نام فناوری
تاثیر و مزایا بر سیستم صوتی MX740
قابلیت Dolby Audio قابلیت فوق صدای 3 بعدی و 360 درجه را بدون نویز در کل فضای خانه پخش می‌کندقابلیت فوق صدای 3 بعدی و 360 درجه را بدون نویز در کل فضای خانه پخش می‌کند.
فناوری DTX تقویت صدای همه جانبه و ارتقای صدای فراگیر را با فناوری DTX تجربه کنید.
فناوری Diauloge Enhancer این تلویزیون به کمک قابلیت Dialogue Enhancer کاراکترهای اصلی صوتی را به صورت واضح‌تری به گوش شنونده می‌رساند تا با وضوح بهتری به مشاهده فیلم و سریال بپردازید.
قابلیت Auto Volume قابلیت Auto Volume از نویز و خَش موجود در صدا جلوگیری می‌کند.
تکنولوژی DTS Studio Sound و Surround Sound این دو تکنولوژی که در بالا به آن اشاره شده است صدای فراگیر مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا شنیداری پرقدرت را تجربه نمایید.
قابلیت Bluetooth Audio این قابلیت صدایی رسا و بی سیم را به صورت غیرمستقیم به سایر دستگاه‌های هوشمند متصل می‌کند تا در موزیک های مورد علاقه غوطه ور شوید.

پورت ارتباطی موجود در تلویزیون MX740

درگاه های ارتباطی Panasonic MX740 2023 در پشت نمایشگر قرار گرفته است که نیاز کاربران را بر طرف کرده. این مدل دارای 3 پورت HDMI است و دارای 2 پورت USB می‌باشد که برای اتصال به فلش، هارد اکسترنال و مموری مورد استفاده قرار می‌گیرد تا به راحتی فیلم ها و سریال های خود را از این طریق روی تلویزیون پخش کنید.

پاناسونیک این تلویزیون را به گیرنده دیجیتال DVB-T2 متصل کرده است. همچنین قابلیت ضبط برنامه های مختلف را دارد. این تلویزیون از حافظه فلش و هارد اکسترنال نیز پشتیبانی می کند. از نوع بی سیم آن می‌توان به وای فای (WiFi) و بلوتوث نسخه 5 (Bluetooth) اشاره کرد که از آسان‌ترین نوع اشتراک گذاری به شمار می‌آید. از دیگر ورودی‌های حائزه اهمیت می‌توان به LAN، RF، Component و اپتیکال (Optical) اشاره کرد که هر کدام در جایگاه خود کاربردی هستند.

مزایا و نقاط قوت تلویزیون پاناسونیک MX740

  • طراحی زیبا با کیفیت ساخت بالا
  • صحنه ای درخشنده با بک لایت Direct LED
  • تکنولوژی Hexa Chroma Drive
  • پردازنده Colour Engine
  • فناوری ALLM
  • فناوری HDR10+
  • سیستم عامل اندروید
  • قابلیت Chromecast
  • فناوریDiauloge Enhancer
  • فناوری DTX
  • قابلیت Display Off
  • ریموت کنترل هوشمند
  • پورت های ارتباطی متنوع
  • قیمت مناسب

معایب و نقاط ضعف تلویزیون پاناسونیک MX740

  • عدم پشتیبانی از پورت HDMI 2.1

مقایسه تلویزیون MX740 پاناسونیک با محصولات همرده

ویژگی تلویزیون پاناسونیک MX740
تلویزیون پاناسونیک LX700 تلویزیون سامسونگ CU7000 تلویزیون ال جی UR7500
سال ساخت 2023 2022 2023 2023
فناوری نمایشگر LED LED  (کریستال) LED  LED
کیفیت نمایشگر 4K 4K 4K 4K
طراحی دو پایه دو پایه (T شکل) دو پایه دو پایه (چنگکی)
نوع پردازشگر پردازنده Colour Engine 4K Studio colour engine کریستال آلفا 5
رفرش ریت 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
سیستم عامل اندروید اندروید تایزن WebOS
تعداد پورت HDMI 3 عدد 3 عدد 3 عدد 3 عدد
تعداد پورت USB 2 عدد 2 عدد 2 عدد 2 عدد
توان صوتی 20 وات 20 وات 20 وات 20 وات

خرید تلویزیون MX740 پاناسونیک برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به دنبال یک مدل اقتصادی و قیمت مناسب برای گیمینگ معمولی هستید پیشنهاد تیم حرفه ای دبی کوچولو به شما خرید تلویزیون پاناسونیک MX740 سال 2023 است. این مدل با کیفیت تصویر فورکی و پردازنده هوشمند به ارتقای سطح کیفی داده ها کمک می‌کند. همچنین طراحی ساده و مینیمالی نیز فضای خانه شما را گرم و صمیمی نشان می‌دهد. سیستم عامل اندروید نیز امکانات مهیج را در کنار دستیارهای صوتی به شما تقدیم می‎کند. شما خریداران می‌توانید برای اطلاع از قیمت تلویزیون پاناسونیک MX740 با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را به نسبت گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش راهنمایی نمایند.

سیستم صوتی - تعداد کانال سیستم صوتی

2

تلویزیون - سال ساخت

2023

تلویزیون - اینچ

75, 65, 55, 50, 43

تلویزیون - تکنولوژی نمایشگر

LED

تلویزیون - کیفیت تصویر

4K

تلویزیون - رفرش ریت

60HZ

تلویزیون - تعداد کانال سیستم صوتی

2

تلویزیون - سیستم عامل

Android

مشخصات فنی

مشخصات کلی

مدل
MX740
مدل کامل
TH-MX740DX
تولید کننده
Panasonic
سال عرضه (میلادی)
2022
سری
LX700
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ
چین
تلویزیون مناسب
استفاده خانگی و معمولی
تماشای فیلم و سریال

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
43-50-55-65-75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع سطح صفحه نمایش
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
تعداد مناطق قابل کنترل نور پس زمینه
1
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
متوسط روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
متوسط روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش بازی HDR (نیت)
متوسط روشنایی هنگام نمایش بازی HDR (نیت)
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
کاهش دقت رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)
تغییر رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
افزایش سیاهی در زاویه دید افقی (درجه)
تغییر گاما در زاویه دید افقی (درجه)

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
رزولوشن (پیکسل)
3840×2160
پردازشگر تصویر
4K Studio Colour Engine
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز
تکنولوژی HDR
پشتیبانی از فرمت های HDR
+HDR10
HDR10
HLG
نسبت کنتراست تصویر ثابت (Static Contrast)
نسبت کنتراست تصویر پویا (Dynamic Contrast)
حالت های تصویر
Custom
Dynamic
Game
Normal
Sport
True Cinema

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
سیستم صوتی
نوع بلندگوها
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
Surround Sound
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
حالت های صدا
Music
Speech
Stadium
Standard
User

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم
تکنولوژی ALLM
تکنولوژی VRR
پشتیبانی از VRR در رزولوشن های
تکنولوژی AMD FreeSync
تکنولوژی Nvidia G-Sync
پشتیبانی از HGiG
حالت بازی (Game Mode)
پشتیبانی از سرویس های گیمینگ ابری
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت
4K@60Hz
تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

امکانات هوشمند

سیستم عامل
Android TV
نسخه سیستم عامل
11
حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
16
حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت)
7.4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
کروم کست (Chromecast)
پشتیبانی از Apple AirPlay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
نسخه پورت ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
eARC
قابلیت HDMI-CEC
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
نسخه پورت ورودی USB
1 عدد USB 2.0
1 عدد USB 3.0
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
0
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
تعداد ورودی آنتن
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (Advanced Audio Distribution Profile)
AVRCP (Audio Video Remote Control Profile)
HID (mouse/keyboard connectivity)
پورت شبکه (LAN)
شبکه بی سیم (WiFi)
نسخه WiFi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Blaster

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی
+A
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
خاموش شدن خودکار
حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات)
0.5
توان مصرف در حالت عادی (وات)
140
حداکثر توان مصرف (وات)

طراحی

زبان طراحی
Slim Bezel
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و دو شاخه
تعداد حالت قابل تنظیم پایه
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300×300

لوازم جانبی

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پایه رومیزی
پیچ اتصال پایه
دفترچه راهنما
راهنمای نصب
کابل برق

فرمت ها و کدک های قابل پخش

فرمت و کدک صوتی
AAC
mp3
فرمت و کدک تصویری
JPEG
jpg
فرمت و کدک ویدئویی
avi
dat
H.264
H.265
mkv
mp4
mpg
ts
vob
فرمت و کدک زیرنویس
srt
sub

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های تلویزیون
تکنولوژی Auto Low Latency Mode (ALLM) برای ارائه تاخیر ورودی یا Input Lag پایین و تجربه بازی بهتر
تکنولوژی DAC-4 Dialogue Enhancer برای تقویت صدای دیالوگ ها
تکنولوژی DLNA برای به اشتراک گذاری محتوا از دستگاه های دیگر روی تلویزیون در شبکه داخلی
تکنولوژی Dolby Digital برای بهبود کیفیت صدا
تکنولوژی HDR (High Dynamic Range) برای نمایش محتوای HDR
تکنولوژی HDR Bright Panel برای افزایش روشنایی پنل صفحه نمایش و بهبود کیفیت و شفافیت تصاویر، به خصوص محتوای HDR
تکنولوژی Hexa Chroma Drive و استفاده از سیستم رنگ CMY در کنار RGB برای نمایش تصاویر با رنگ های طبیعی تر
تکنولوژی MEMC برای نمایش صاف و روان محتوا با افزایش فریم صحنه ها به 60 فریم بر ثانیه
تکنولوژی Micro Dimming برای کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش و ایجاد کنتراست تصویر
تکنولوژی Surround Sound (Surround Mode) برای تولید صدای فراگیر مجازی
دارای 1 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 برای اتصال حافظه جانبی
دارای 2 بلندگوی 10 واتی
دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM)
دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
دارای برنامه Amazon Prime Video (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
دارای برنامه Netflix (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
دارای برنامه YouTube TV (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
دارای جدول پخش برنامه ها یا EPG
دارای رابط کاربری My Home Screen 7.0
دارای ریموت کنترل هوشمند پاناسونیک مدل RC-701M (RC701M) (ریموت کنترل ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد)
دارای مدیا پلیر (Media Player) داخلی برای پخش محتوا
دارای مرورگر اینترنت (Internet Browser) برای وب گردی
دارای ورودی ویدئو کامپوزیت با AV از نوع Mini jack
دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا
دارای گیرنده آنالوگ (Analog Tuner) برای دریافت و پخش شبکه های آنالوگ
دارای گیرنده دیجیتال (Digital) برای دریافت و پخش شبکه های دیجیتال
دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
قابلیت Bluetooth Audio Link برای پخش محتوای صوتی از موبایل و دستگاه های دیگر روی تلویزیون یا پخش صدای تلویزیون روی هدفون و سیستم های صوتی از طریق بلوتوث
قابلیت HDMI-CEC برای کنترل دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون
قابلیت HID برای اتصال ماوس (موس) و کیبورد از طریق USB به تلویزیون
قابلیت HID برای اتصال ماوس (موس) و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون
قابلیت Noise Reduction برای کاهش نویز تصاویر
قابلیت Sound Only برای خاموش کردن صفحه نمایش و شنیدن تنها صدای تلویزیون
قابلیت USB-HDD Recording برای ضبط برنامه ها و شبکه های مورد علاقه خود از طریق حافظه USB
قابلیت Voice Guidance یا راهنمای صوتی به صورت تبدیل متن به گفتار
قابلیت Voice Search برای جستجوی صوتی
پشتیبانی از HDCP 2.2 روی هر 3 پورت ورودی HDMI
پشتیبانی از اسپیکر هوشمند Google Home برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) برای مدیریت و کنترل تلویزیون توسط دستگاه های هوشمند سازگار
پشتیبانی از برنامه MirAIe برای مدیریت و کنترل تلویزیون و سایر دستگاه ها از طریق موبایل هوشمند (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
پشتیبانی از حافظه جانبی USB و سیستم فایل FAT32
پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

3 دیدگاه برای تلویزیون پاناسونیک MX740

  1. علیمردانی

    اندرویدش قابل ارتقا است؟

    • Store manager Sadola6799

      سلام. هر وقت به اینترنت وصل بشید و خود شرکت هم آپدیتی براش قرار داده باشه میشه خیلی راحت اون رو ارتقا داد.

  2. سیاوش

    بودجه من خیلی محدوده و دنبال تلویزیون برای پلی استسشن 4 هستم
    اینو پیشنها می دید؟

    • Store manager Sadola6799

      سلام. تلویزیون mx7440 کیفیت تصویر و امکانات خوبی داره ولی برای گیم زیاد مناسب نیست چون رفرش ریتش 60 هست. اگر قصد خرید تلویزیون گیمینگ از سایت دبی کوچولو رو دارید وارد لینک زیر بشید همه مدل ها رو گذاشتیم.

      https://dobeikuchulu.com/product-tag/تلویزیون-گیمینگ-و-مناسب-بازی/

  3. باقرپور

    پنل این تلویزیون نشکن هستش؟
    ماتوی خونه کودک داریم

    • Store manager Sadola6799

      سلام دوست عزیز
      بله پنل این تلویزیون IPS هست و در برابر ضربه مقاوم هست البته نه اونجوری که بخواید محکم با ضربه بزنید بهش. اگر خواستید میتونید یه محافظ صفحه هم براش بخرید که در این حالت خیالتون خیلی راحتتره که در برابر ضربه محکم هم مشکلی براش پیش نمیاد. میتونید محافظ صفحه رو همراه با تلویزیون از ما خریدارید کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه ی ثبت سفارش

برای ثبت سفارش فقط کافیه 5% مبلغ کالا رو به عنوان بیعانه پرداخت کنید و مابقی مبلغ محصول رو تحویل درب منزل (وقتی مطمئن شدید کالا اصلی و سالم هست) تسویه کنید. برای این کار اول با مشاورین سایت تماس بگیرید یا تو واتساپ بهشون پیام بدید تا قیمت دقیق محصولی که میخواید رو تحویل درب منزل شهر خودتون بهتون بدن. بعد از این کار به شما یکی از شماره حسابهای شرکت دبی کوچولو داده میشه تا شما 5% از مبلغ کالایی که قصد خریدش رو دارید واریز کنید. بعد از واریز مبلغ، فیش واریزی و آدرس و مشخصات خودتون رو برای مشارومون تو واتساپ بفرستید تا کارهای ثبت سفارش و ارسال رو انجام بدن خدمتتون. به همین راحتی …

محصولات بیشتر
برچسب ها